ברצוני לרשום ביקורת לחיוב למרכז לרפואת הרמב"ם בכלל ובנטע-לי המאמנת שלי בפרט.
לקחתי את הטיפול בקליניקה שעבורי היה סופר מקצועי.
נטע-לי הייתה שם לצידי לכל שאלה/בקשה/חפירה😜
באמת שלמדתי להתחבר ולהכיר את עצמי לעומק – לעולם ללא צרבות בגרון תחושת קלילות וכניסה לעולם של תפריט חדש במטבח שלעולם לא הכרתי".
שוב תודה רבה על הכל הייתם אלופים🙏🏻